18. svibnja 2017.

Jedan od noviteta u Mark. liniji je upravo i proizvod o kojem ću vam danas pisati.

U prethodnom postu sam spomenula da mi se pakovanje i kombinacija boja mnogo dopada kod Mark. linije samim tim i pakovanje magix HD finishing pudera mi je simpatično.

Magix HD finishing puder je puder u prahu,bijele boje,namijenjen setovanju tečnih pudera i korektora.količina koju dobijete je 9 grama za nekih 10 KM.



U samom početku nisam bila oduševljena puderom iz razloga što mi se jako brzo skupljao u linije na području ispod očiju.Nakon što sam dodatno hidrirala područje pa zatim nanijela korektor i setovala pokazao mi se mnogo boljim.Vjerujem da ste upoznate sa popularnim "bejkingom" i vrlo rado sam isprobala puder u te svrhe i nije mi se dopalo.Ukoliko ga duže držite na licu zna da utječe na boju podloge te mi se dešavalo da na tim dijelovima gdje sam ga nanjela ostane bijelo.

Za setovanje kompletne podloge mi je mnogo bolji,odlično se kupi na četkicu i lijepo se prenosi na podlogu,ostavlja baršunasti završetak.Poprilično je dugotrajan iako ne ništa naročito u odnosu na bilo koji drugi kameni puder za setovanje.





Vrlo je lagan na licu,ne ostavlja efekat maske i izgleda jako prirodno zbog čega ima veliki plus.
Na instagramu sam podijelila ukratko svoje utiske i napisala sam vam da je ovo proizvod koji me ostavio ravnodušnom.Nije nešto bez čega ne mogu,ali i isto tako nije nešto što nije iskoristivo.



Do idućeg čitanja :*

*PR PROIZVOD


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates