10. travnja 2017.

Davno bijaše kada je stigao Delia paketić,proizvod iz današnjeg posta sam spominjala nekoliko puta što na FB pageu što na instagramu te obećavala da ću vam o njemu pisati i svaki puta bi ga nepravedno zapostavila.


Delia pink-brightening make up primer je namijenjen da :

 produžuje trajanje make up-a
ne začepljuje pore
zaglađuje kožu čime olakšava nanošenje tekućeg pudera
sjajne perlice posvjetljuju kožu
hidrira kožu


Pored pink primera u ponudi Delia brenda su još zeleni koji služi za ublažavanje te potpuno prikrivanje crvenila na koži i bijeli namijenjen matiranju.


Proizvod dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom količine 30 ml što je sasvim pristojna količina.Pakovanje je također ekonomično jer sa dna ima potiskivač koji će uveliko doprinjeti da proizvod potrošite do kraja.

Primer je dosta gust,gotovo pjenaste teksture i naravno roze boje.

Svega par puta sam proizvod koristila na cijelom licu i u tih par puta nisam primjetila da mi je produžio trajnost make up-a,ali nije mi začepljavao pore,zaista mi je zagladio i posvijetlio lice.
Proizvod je namijenjen svim tipovima kože,međutim iako njegova završnica nije sjajna kao na primjer Catrice prime and fine beautifyng baza i nećete sa njim imati efekat highlightera na cijelom licu,meni ne odgovara na T-zoni jer se relativno brzo prosijam.

U principu ovo je baza koja je namijenjena da vaše lice vizuelno osvježi i vrati mu prirodan sjaj.

Čitajući recenzije za ovaj proizvod na blogu Make up Judge sam naišla na informaciju da ga Melisa koristi na području ispod očiju.

Ja imam prirodno tamniji dio oko očiju i uz podočnjake vjerujte mi da to izgleda kao da sam uvijek umorna i bolesna.




Meni se ovaj primer zaista pokazao kao odličan za posvijetljivanje tog tamnijeg područja oko očiju i razlika je izuzetno velika što možete vidjeti i na slikama.

Jako lijepo se blenda te je zaista odlična podloga za korektor.Kada god sam nanijela ovu bazu na područje ispod očiju,korektor mi se savršeno stopio s njom,nije mi se uvlačio u borice te je poprilično dugo trajao iako je jedna od funkcija primera i da hidrira kožu,a meni je dio ispod očiju dosta suh.


U svakom slučaju,ako nemate masno lice ili možda i imate,a imate sličnih problema kao ja sa područjem ispod očiju onda svakako želim da vam preporučim ovaj primer.

Cijena primera je oko 8,00 KM,a zeleni je trenutno na sniženju.

Do idućeg čitanja :*

*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates