14. srpnja 2016.

U danasnjem postu citat cete o predivnoj paleti rumenila pod nazivom 020 CorAll I Need.Po samom nazivu paletice jasno je da se sastoji od 3 koraljne nijanse koje su po meni must have za ljeto.
Pored palete sa koraljnim nijansama u kolekciji se nalaze jos dvije 010 BronzÉclat i 030 Rock´n´Rosesto znaci da za svakoga ima ponesto.

Rumenila skupljam kompulzivno i imam ih toliko da im ni broja ne znam tako da sam se zaista obradovala i ovoj paletici.
Catrice rumenila su opcenito jako kvalitetna i dosita ih imam mnogo.
 

Paletica se sastoji od tri nijanse,dvije simeraste i jedne mat.Sve tri nijanse su odlicno uklopljene te ih mozete koristiti samostalno ili ih sve tri kombinovati.

Prva i najtamnija nijansa je prava pink i meni je samostalno dosta jaka tako da sam je cesto mijesala sa najsvijetlijom nijansom,mada sam sigurna da ce mi u hladnijim danima (kada preferiram pink nijane na obrazima) odlicno odgovarati.

Druga nijansa je tamnija breskvasto koraljna nijansa sa mat zavrsnicom-

Treca nijansa,svijetlo breskvasta,moja omiljena i cesto sam je u manjoj kolicini koristila kao highlight jer za razliku od prve shimmeraste nijanse sadrzi dosta vise i dosta sitniji simer te je odlicna ta funkciju highlightera posebno za tamnije djevojke ili za one koje su vec svoju boju dobile na moru.Mislim da ce se odlicno slagati uz preplanuli ten.

Sve tri nijanse su jako pigmentovane tako da prilikom nanosenja obratite paznju da ne pretjerate,manje je vise!Takodjer sve tri nijanse su izuzetno postojane i ne truse se sto ja licno mnogo volim. 

Paletica je dosta prakticna jer iako sadrzi tri rumenila stane u svaki nesiser i odlicna je za putovanja.





Jeste li probale Catrice rumenila?Koje vam je omiljeno?Pisite mi...do iduceg citanja :* :*


*PR proizvod

10 komentari

Prelijep post :)
Voljela bih probati ovaj proizvod .
Pogledaj moj blog : herecomesajla.blogspot.ba

REPLY

Jao predivno !! Definitivno kupujem !! Koja je cijena ?

Charming Coco ♡ blog

REPLY

Lijepa apleta, samo da si nam ju swatchala ova recenzija bi bila potpunija...

REPLY

Nijanse prelepo izgledaju. :)

REPLY

Nijanse su realne tako da nisam pravila swatcheve...

REPLY

Draga Teodora,nijanse su zaista prekrasne i savrsene za ljeto...

REPLY

Definitivno kupi i javi mi utiske...cijena je nesto malo vise od 9KM

REPLY

Nadam se da hoces,neces se pokajati...

REPLY

Zapala mi je bronze verzija za oko, ubjedjujem se da mi ne treba :) odlicna je, slazem se!

REPLY

Vjeruj mi da meni bas treba bronze varijanta i da sam je juce trazila u CM-u i nije bilo,tako da moram do DM-a dok mi bude usput.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates