14. svibnja 2016.

Od kad znam za sebe imala sam jako dugu kosu.Nekad u osnovnoj skoli,5. ili 6. razred,slagat cu vas,cak je prelazila i ispod guze.Prirodna plavusa.

Kada su dosle one godine i kada nije bilo nikoga pametnijeg od mene,svoju prirodno plavu kosu sam ofarbala u crno.Da,crno i to crnije nije moglo.Kupila sam peglu i uzivala u njenim carima.I tako vec na samom pocetku srednje skole gotovo da nisam imala ni 3 dlake na glavi.

Od tada sam se bezuspijesno trudila pustiti kosu.Bilo je perioda kad je licila na sve,a samo ne na kosu.I naravno nastavila sam se farbati u tamno,doduse u smedje,ali na kraju to dodje na isto.

2010. godine sam je dovela u red i tada je pocela rasti i otprilike mi je narasla negdje do sredine ledja,ali onako tanka i jos na sve to stepenasto osisana nije licila ni na sto pa sam se ja opet odlucila osisati i ofarbati u plavo.

Konacno sam postala plavusa pa me za duzinu kose nije bilo briga i do septembra ove godine sam je odrzavala na duzini nekog paza i to ne boba nego klasicnog skolskog paza.

Zaista sam probala sve i svasta,razno razne domace maske,kupovala apsolutno sve sto je ikad ikome pomoglo,sisala se svakih mjesec dana,peglu skroz izbacila iz upotrebe,figaro,fen tu i tamo.I uvijek je bila iste duzine,ni centimetar duza ni centimetar kraca.

Nakon recenzija i recenzija o Farmasi samponu od bijelog luka,konacno sam se odlucila za isti u februaru ove godine.(ako neko bude citao ovaj post za koju godinu nek' se zna da je bila 2016. hahhah)

Misljenja su podijeljena,ili ga volite ili ga mrzite.Tako da sam odlucila i ja da ga isprobam.


Farmasi sampon od bijelog luka ne obecava brzi rast kose i nigdje to necete procitati na pakovanju.Obecava revitalizaciju kose iz korijena,sprjecavanje opadanja kose te kontrolu sebuma i samim tim sporije mascenje kose.Meni to sve treba!!

U detalje koliko je dobar bijeli luk ovdje necu ulaziti jer sve te informacije us nam itekako dostupne na internetu pa svakako ih mozete pronaci i same.



 500 ml sampona za cijenu od 8,90 KM je sasvim fer.Srednje guste teksture,poprilicno slabog mirisa,ali mene podsjeca na medicinske mirise pa hvala Bogu da ne ostaje u kosi.
Meni je ovaj sampon trajao od februara mjeseca i jos uvijek ga imam pa sada sami procijenite koliko vam moze biti ako u obzir uzmete da sam kosu u prosjeku prala na svaka 2-3 dana i nacin na koji sam ga koristila.

Prvih 20-tak pranja sampon sam koristila prilikom oba samponiranja pa racunajte da je to 40 pumpica (ispod ima slika gdje mozete vidjeti koju sam kolicinu uzimala).Prvi put kad bi ga nanjela na tjeme i pocela masirati sampon nije pjenio,ali to sam svakako vec negdje bila procitala pa mi i nije bilo cudno.

Prilikom drugog nanosenja sampon je dosta intenzivnije pjenio.Takodjer sam negdje isto procitala da ga treba malo duze ostaviti da djeluje na tjeme pa sam tako pri svakom samponiranju sampon zaista pustala da djeluje barem 2-3 minute pa cak i duze ako mi se nije zurilo.

Nakon tih nekih 20-tak pranja tjeme mi je bilo strasno iziritirano i uzasno me svrbilo tako da samu naredna dva tjedna prestala koristiti ovaj sampon i vratila se svom elseve arginin resist light samponu.



 Nakon pauze od 2 tjedna ponovno sam pocela uvoditi Farmasi sampon tako sto sam prvo samponiranje radila s njim,a drugo sa arginin resist s tim da sam i ovaj put Farmasi sampon pustala po 2-3 minute da djeluje.I tako sam ga koristila do prije mozda 2 pranja kada sam odlucila napraviti malo duzu pauzu da mi se kosa ne bi zasitila,a i iritacija slucajno vratila.




Vjerujem da vas vise zanima kako je to sampon djelovao na moju kosu nego kako sam ga ja koristila pa da krenemo.

Posljednji put plavu farbu sam koristila u novmebru mjesecu,a posljednji put se sisala prije 5 mjeseci,a do tada sam se sisala doslovno svaki mjesec.

U januaru sam ofarbala izrast kose (2 cm od korijena ) u svijetlo smedje,pa da isfuram ovaj ombre/balayage ili kako vec tehniku.Naravno,farbala sam se sama.

Farmasi sampon sam pocela koristiti krajem februara i tad sam imala oko 1 cm izrasta kose.Do kraja marta moja kosa je izrasla 3 - 4 cm i tada je bila duzine do ramena odnosno jedno 2 cm ispod ramena.Ispod na slici mozete vidjeti kako je izledala i pri tome vodite racuna o tome da je tu frisko ispeglana.

Sredinom aprila sam ofarbala taj izrast jer je vec bila prevelika razlika s obzirom da je islo malo plavo malo smedje pa opet plavo.Ponovila sam ovu modernu ombre/balayage tehniku i nisam se niti jednom sisala u medjuvremenu.Danas kad pisem ovaj post moja kosa ima vec dobra 2 cm izrastka i uskoro se planiram vratiti u potpunu plavusu jer mi je ovako vec dosadilo.

Na slikama ispod mozete vidjeti kako moja kosa izgleda danas,frisko oprana,neispeglana,samo osusena i pocesljana.

Ja mislim da je razlika i vise nego ocigledna.I zaista duboko vjerujem da Farmasi sampon od bijelog luka pomaze pri rastu kose i da sisanje svaki mjesec je apsolutni frizerski trik kako bi imali vise posla.




Sto se tice opadanja kose,nije mi pomogao ni malo jer moja kosa i dalje opada i pocesto ne znam tko se vise linja,u mene mi pas ili ja  xD.

Kontrola sebuma mu zaista ne ide,barem u mom slucaju jer sam imala osjecaj da mi se kosa masti brze nego inace.

U svakom slucaju mislim da je vrijedan 8.90 KM i sigurno cu ga za nekih mjesec dana ponovno naruciti s tim da cu ovaj put naruciti i masku od bijelog luka.


Jeste li vi probale Farmasi sampon od bijelog luka?Koja su vasa iskustva?Pisite mi..Do iduceg citanja :* :*

16 komentari

Iskrena da budem, davno bi ga narucila ali me upravo strah toga - peruti i iritacija. Ne mirise uopste na bijeli luk, nego mi se miris cak i dopao, kao "omeksivac" ^__^

REPLY

Mene podsjeca na bolnicu xD meni se iritacija javila,perut nije.Nakon sto me tjeme pocelo izasno svrbiti i sve samo sam ga prestala koristiti i ponovno nako 15-tak dana pocela i nakon toga nista.

REPLY

Mene podsjeca na bolnicu xD meni se iritacija javila,perut nije.Nakon sto me tjeme pocelo izasno svrbiti i sve samo sam ga prestala koristiti i ponovno nako 15-tak dana pocela i nakon toga nista.

REPLY

Ja danas pocinjem koristiti svoj, pa javim rezultate :)

REPLY

Ja danas pocinjem koristiti svoj, pa javim rezultate :)

REPLY

Tebi ne treba!Ti imas predivnu dugu kosu i pri tome zdravu!Zelim i ja,ali ja sam hajvan kad je kosa u pitanju pa nemam mira.Danas sam se farbala u plavo skroz!

REPLY

Ja sam zadovoljna s farmassi samponom od bijelog luka,dosad sam probala sve moguce al nikakvog pomaka dok nisam probala ovaj sampon,1 januara sam ga pocela koristit i vec je porasla 5 cm,ne masti se brzo,perut je nestala i kosa izgleda zdrava.Ja sam pisem moja iskustva s njim ne znaci da svima odgovara.Lijep pozdrav

REPLY

Ne znam da li si koristila ovu ili novu verziju ovog šampona.Ja sam se lično uvjerila u to da kosa od njega zaista raste,što sam predočila slikama.Za neki vrlo mali period kosa mi je zaista mnogo rasla te se i opadanje smanjilo,što sam također navela u postu.Meni se kosa jako brzo mastila,izazvao mi je iritacije i perut,ali to ne znači da će nekome drugom,svaki tip kose/tjemena glave je drugačiji.Ali kako sam upoznata Farmasi sada ima novi šampon,sa poboljšanim sastavom,koji planiram da naručim kako bi ga uporedila sa ovim.Meni da nije izazvao iritacije na tjemenu definitivno bi ga i dan danas koristila jer zaista djeluje na rast kose.

REPLY

Danas sam prvi put oprala kosa sa tim samponom. Trenutno sam zadovoljna s njime. Proucila sam i saznala da kosa raste brze zbog njega.. nadam se da cu to i sama uvidjet na sebi. Zanima me samo da li vi ga koristite kao obicni sampon ili stavljate prvo njega pa neki drugi sampon pa regenerator ili taj sampon i samo poslije regenerator? Molim vas jos savjeta za brzi rast kose..Smanjila sam kolicinu topline,zadnji put sam se peglala prije 3mj,fen ne koristim vec 5 mj i ipak kosa ne raste.. imam kovrcavu kosu i naraste mi do kosarica grudnjaka i dalje ne zeli rasti.. i uvijek dok toliko naraste ostecena je i moram je sisati... molim vas jos savjeta.. ako tko ima recepte za domace maske za kosu odgovorite mi😁 hvalaa

REPLY

Šampon koristim normalno kao i svaki drugi,2 samponiranja.Pored sampona koristim proteinske i hidratantne maske za kosu.Cesto se sisam svaka 2 mjeseca i skidam manje od centimetra kose.Pijem vitamine,ne namijenjene kosi,ali pijem centravit koji mi je dosta poboljsao kvalitet kose,koze i noktiju.Mozete mi se javiti na FB ili instagramu pa da malo vise popricamo..

FB: Absolute Beauty - beauty blogg
INST: absolute.beauty_by.olja

REPLY

Šampon koristim normalno kao i svaki drugi,2 samponiranja.Pored sampona koristim proteinske i hidratantne maske za kosu.Cesto se sisam svaka 2 mjeseca i skidam manje od centimetra kose.Pijem vitamine,ne namijenjene kosi,ali pijem centravit koji mi je dosta poboljsao kvalitet kose,koze i noktiju.Mozete mi se javiti na FB ili instagramu pa da malo vise popricamo..

FB: Absolute Beauty - beauty blogg
INST: absolute.beauty_by.olja

REPLY

Zanima me dal ima ikakve razliku u ovom I onom skroz bijeloj ambalazi? Isto od cesnjaka.. ista djelovanja imaju ili da ipak kupim taj?

REPLY

Ima, šampona u starom pakiranju mislim da više ni nema u prodaji jer su mu izmijenili sastav te je novi ( u potpuno bijeloj ambalaži) pojačan. Meni je šampon iz starog pakiranja izazvao iritaciju dok ovaj novi nije.

REPLY

Koristim šampon u onoj bijeloj ambalaži..krenula ga koristiti čisto iz znatiželje..evo i nakon više od mjesec dana, bez ikakvih očekivanja..vidljiva je razlika..a i kosa mi je sjajnija i nekako "kvalitetnija"

REPLY

Pocela sam da koristim ovu drugu verziju sampona (bela ambalaza). Sampon peni mnogo, sto se mene tice, ne treba mi regenerator niti maska posle njega, jer sam sampon nekako deluje kao regenerator.
Ali, kosa mi je dosta suvlja nego do sada. Nakon samo 3 pranja. Ne dopada mi se na dodir, a ni na izgled. Nije sjajna vise, nije svilenkasta vise, nije lagana.
Kao da sam je oprala kupkom, a ne samponom.
Nastavicu da koristim, jer zelim da vidim da li ce da deluje na sam rast kose. Ako ne bude, onda pretpostavljam da taj sampon ne odgovara mojoj kozi i kosi.

REPLY

Pa naravno da ti je kosa suvlja od njega kada ne koristis ni masku no balzam! Posle SVAKOG sampona je NEOPHODNO koristiti masku/balzam jer su oni zaduzeni za omeksavanje i negu kose.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates