22. svibnja 2016.


 Moja suradnja sa Born Pretty sajtom vam je vec poznata.Vec treci put mi stize paketic,ali ovaj put nije stiglo sve sto sam izabrala.

U proslom paketicu sam narucila 3 kista i sa dva sam bila jako zadovoljna. (post) Iz tog razloga sam ovaj put se odlucila za ovaj set kistova.Da budem potpuno iskrena,kada sam vidjela ovu rozu futrolicu i roze kistove nisam se mnogo dvoumila jer ako nista mogu jako lijepo izgledati na stolicu,a futrolu uvijek mogu koristiti za putovanja.


 U setu se nalazi ukupno 7 kistova,svi su od sineticke dlake.Imaju mali metalni rozi dio i drvenu rozu drsku.
Na slici ispod mozete vidjeti kako je kako set izgleda,a u nastavku svaki kist posebno.




Cesljic za obrve ne koristim niti sam ih ikad koristila,vise volim cesljice koji dolaze na olovkama za obrve jer imam jako rijetke obrve tako da s njima mnogo bolje odradim posao.Cesljic je od plastike kao i svaki drugi ovoga tipa.


 Kist za nanosenje sjene,pljosnati i najveci kist za sjenu u setu.Jako lijepo kupi sjenu,ne grebe je i isto tako jako lijepo sjenu aplicira na kapak.Solidan kist.


 Manji pljosnati kist,istih karakteristika kao i prethodni.


 Izgledom meni ovaj kist i nije bas za nanosenje sjene,mada moze posluziti za sitne dorade.Takodjer je pljosnati i manji od prethodnog.Ja sam ga koristila da nanosim ruz za usne i odlicno je radio svoj posao.

 Kosi pljosnati kist,koristim ga svakodnevno za popunjavanje obrva.Sve pohvale.


Tanki kist za nanosenje eyelinera mi se odlicno pokazao za nanosenje Avon gel eyelinera.Jako je precizan i s njim mogu izvuci tanku liniju uz rub trepavica cisto da malo vise oci istaknem.

  I najveci kist,pretpostavljam za rumenilo.Za razliku od ostalih ovaj je dosta grub i rumenilo sa njega jako brzo spadne,ne uspijem ga uopce nanjeti na lice.Par puta sam ga koristila da  uklonim sjenu koja mi padne na lice prije nanosenja podloge.




 I to je to.Morate priznati da izgledaju skroz girly i da su raj za oci ovako rozi.I da,predivno izgledaju na stolicu.


Do iduceg citanja... :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates