26. travnja 2015.

Mogu slobodno da kažem da je za ovim lakovima nastala opća pomama,posebno za ovom nijansom,nekako me sva ova pomama podsjetila na onu za babylipsićima mada je ova ipak više opravdana.

Ja sam skoro otkrila Essence lakove iako ih već godinama svi gledamo na stalcima u drogerijama.Mene su odbijali radi ambalaže da budem iskrena.Činili su mi se dosta nekvalitetni...

Prvi moj susret s njima bio je kada sam dobila poklon paket od Essence-a i u njemu su se našli neki šljokići i fenomenalniiii crveni u nijansi juicy love.Tad je počela era Essence lakova.

Sa linijom gel lakova Essence je napravio pun pogodak,moje mišljenje.I definitivno ih smatram jednim od boljih ako ne i najboljim gel lakovima koje sam do sada probala.

Nijansa 24 indian summer je predivma proljetno/ljetna breskvasta nijansa.

Dosta gusta tekstura,u jednom sloju pokriva cijeli nokat.Traje cijelih 7 dana na mojim noktima uz sve standardne kućanske poslove.
Na noktima doista izgleda kao da ste nanijeli gel.Dosta je sjajniji od običnih Essence lakova.Nokte čini za nijansu čvršćim.Ja planiram još koju nijansu da ugrabim,ali dok se police u drogerijama dopune jer kao što kažem nastala je opća pomama.




16 komentari

Odlična nijansa :) Essence svakom kolekcijom sve bolji i bolji.

REPLY

Slažem se...ja se sad ne znam zaustavit s kuponjom njihovih lakova...

REPLY

Super je, još sam negdje komentirala da baš priziva ljeto i sunce :D

REPLY

Meni je skroz morski :) zamisli samo kako ce biti fenomenalan kad koza potamni :)

REPLY

Predivna nijansa, sviđa mi se, ne znam kako ju nisam zamjetila na stalku...Divne nokte imaš *__*

REPLY

Prelijepa nijansa, odlican je :) Nokti su ti bas lijepi i njegovani, predobri :D

REPLY

Boja je prelijepaaa, kao i nokti!!! <3

REPLY

Divni su i nokti i boja :)

REPLY

Hvala :) obavezno je potrazi

REPLY

Ova nijansa mi je predivna i sigurno je uzimam :)
Također, i tvoji nokti su divni *-*

REPLY

Hvala :) ja ne znam koju sljedecu nijansu da izaberem jer trenutno ih ima previse na policama,a do neki dan 2-3 nijanse...

REPLY

Ova nijansa mi je na WL, nadam se da uskoro bude i na noktima :D stvarno je prekrasna <3

REPLY

Prekrasna :) slika je ni u pola nije dočarala :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates