17. travnja 2015.

Odmah na početku da kažem da nisam pretjeran fan BB krema,do sada sam probala dvije.

Niti jedan proizvod ne kupujeem dok ne pročitam određen broj recenzija i dok ne odvažem dobro sama sa sobom.

Kako mi je Garnier BB krema pri kraju odlučila sam se za Avonovu koja se tada još nalazila i na sniženju i bila je cca 8 KM...ugodno s korisnim :)

30 ml proizvoda u simpatičnom pakiranju,SPF 15,mat verzija,hipoalergena,pogodna za osjetljivu kožu,sa ekstraktom kineske datulje,pruža bespijekoran i izjednačen ten,umanjuje vidljivost pora,upija višak masnoće te pruža 12 sati prozračan izgled.Što je od navedenog istina?

S obzirom na pjenastu teksturu očekivala sam matiranje barem do 4-5 sati što u mom slučaju uopće nije tako,ako izdrži 1-2 sata a da se ne prosijam to je odlično,kroz 2-3 sata krema skroz promijeni boju te budem u špurama narandžasta što je opet jako veliki minus.Uz sve to osjećaj težine na licu je prisutan od trenutka nanošenja do trenutka skidanja.

Moram da priznam da je vrlo prijatnog mirisa što naravno volim kod svih kozmetičkih proizvoda.

Također ne mogu,a da ne spomenem te divne šljokice koje se nalaze u ovoj kremi,mislim zar stvarno?Kome trebaju šljokice na već usijano lice??


Mogu li da vam je preporučim? To je vrlo teško pitanje,koliko će nekome odgovarti ili neće to zaista nije moguće reći.Ja svoju kremu naravno koristim,ali ukoliko je to neki kraći izlazak jer ipak izjednači ten,malo umanji vidljivost pora što mi je i najvažnijee kad brzinski izlaćem iz kuće,a želim da izgledam pristojno.Recimo kad idem u park šetat psa.




Probale ste?Kako je vi doživljavate?Pišite mi sve što vam je na duši...do idućeg čitanja :*

2 komentari

Bas sam gledala ovu kremu, ali sam je preskocila... Zahvaljujuci tebi i tih oko 8 KM ce biti pametnije utroseno u nesto drugo :D

REPLY

Nije toliko pametna investicija,moze se za par maraka vise naci puno bolji proizvod.Drago mi je da sam pomogla :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates