26. rujna 2018.

Da su nam pored odgovarajućih umivalica potrebna i dodatna pomagala kako bi očistile svoju kožu od svih nečistoća više nije nepoznat pojam.

 Koliko zaista koristimo pomagala? Koliko su zapravo učinkovita?

Veliki bum su napravili uređaji sa  pulsirajućom tehnologijom, tako da sam sigurna da ste za Foreo uređaje već svi sigurno čuli.

Ja vam neću pisati o Foreo uređaju, ali ooreplici Forea hoću.



Uređaj sam naručila sa Dresslily sajta i nisam polagala nikakve nade u njega, jer kopija!

Za početak sam se iznenadila koliko dobro izgleda i kako je dobro upakovan. Jako čvrst uređaj od silikona za koji kažu da je antibakterijski. Uređaj je vodootporan i to mogu i da potvrdim. Redovno ga kvasim vodom, koristim ga i ispod tuša.



Ima dvije strane, sa rjeđe i gušće raspoređenim iglicama.  Ja sam do sada koristila samo prednju stranu, odnosno stranu sa gušćim i manjim iglicama.





Uređaj ima samo jednu brzinu i rekla bih da je to neka optimalna koju bi vjerovatno i sama štimala da postoji mogućnost većeg odabira brzina.




Radi po principu da za svaki dio lica imate 15-tak sekundi te vas obavještava kad je vrijeme da pređete na sljedeći dio. Nakon što 5x vas upozori da je vrijeme za dalje, nakon 5-tog puta to čini malo jačom vibracijom kako bi vam dao do znanja da ste završili.

Kako se koristi?

Ovo nije uređaj koji je namijenjen da njime uklanjate šminku sa svoga lica, jer nije toliko jak da bi uspio. Pokušala jesam, ali mi je sve samo razmrljao po licu.

Koristim ga i ujutro i uveče, a uz njega koristim vrlo blagi pjenušavi gel za umivanje od Bioderme za osjetljivu kožu lica kako bi uklonila sa lica ukoliko je nešto ostalo od šminke ili prljavštine koje se u toku dana skupljaju na našoj koži.

Ono što me je kupilo kod ovog uređaja jeste koža kakva ostaje iza njega. Mekana, vrlo glatka, vidno svježija, a vremenom i elastičnija. Toliko me je kupio, da vrlo ozbiljno razmišljam o kupovini Forea mini lune.




I zaboravih dodati, uređaj je došao napunjen i koristim ga preko mjesec dana, dva puta dnevno i još uvijek ga nisam punila, a puni se na USB kabal koji je došao kao dodatak. 




Da ne bude sve savršeno, ima i jedna mana. Ove uši, koje mi smetaju i čine ga nepristupačnim za predio oko nosa, te ih planiram odsjeći.

Također želim dodati da iako su naveli da je silikon od kojeg je uređaj izrađen antibakterijski ja ga prevencije radi dezinfikujem jednom tjedno, na način da ga nakon što ga koristim i on se sam na zraku osuši pošpricam DM-ovim denk mit dezinfekcijskim sredstvom.

Do idućeg čitanja :*




1 komentari:

Baš interesantno zvuči, drago mi je da radi,uvijek nam trebaju jeftinije varijante...😊

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates